Przygoda z ołówkiem (etap \"zerówki\")
Kolejny krok w nauce pisania opiera się na ołówku i przypada na początek okresu szkolnego (zerówki). Rozpoczyna się proces nauki pisania w ścisłym tego słowa znaczeniu. Na tym etapie ma miejsce szlifowanie precyzji chwytu oraz utrwalenie ruchów. Powinna być ustalona ręka dominująca (prawo/leworęczność). Zmiana instrumentu piśmiennego (kredka - ołówek) jest bardzo łagodna. Dziecko odczuwa różnicę tylko pod względem rodzaju końcówki piszącej (wkład woskowy - grafit), ponieważ wszystkie instrumenty piśmienne griffix® posiadają tą samą odległość uchwyt - końcówka pisząca oraz profil uchwytu. Nie ma więc potrzeby ponownej nauki chwytu przy zmianie narzędzia piśmiennego. Ołówek griffix® wyposażony jest w grube, wymienne wkłady grafitowe.
Kolejny krok w nauce pisania opiera się na ołówku i przypada na początek okresu szkolnego (zerówki). Rozpoczyna się proces nauki pisania w ścisłym tego słowa znaczeniu. Na tym etapie ma miejsce szlifowanie precyzji chwytu oraz utrwalenie ruchów. Powinna być ustalona ręka dominująca (prawo/leworęczność). Zmiana instrumentu piśmiennego (kredka - ołówek) jest bardzo łagodna. Dziecko odczuwa różnicę tylko pod względem rodzaju końcówki piszącej (wkład woskowy - grafit), ponieważ wszystkie instrumenty piśmienne griffix® posiadają tą samą odległość uchwyt - końcówka pisząca oraz profil uchwytu. Nie ma więc potrzeby ponownej nauki chwytu przy zmianie narzędzia piśmiennego. Ołówek griffix® wyposażony jest w grube, wymienne wkłady grafitowe.